reklama

Otvorený list S. Glendovej, hovorkyni premiéra Roberta Fica

S rastúcim záujmom sledujem vývoj kauzy (ne)zaradenia príspevku z pracovnej cesty predsedu vlády SR Roberta Fica v Slovenskej televízií. Odhliadnuc od faktu, že ma Vaše chovanie a chovanie premiéra pobúrilo ako občana, o to viac ma inšpirovalo ako odborníka v oblasti public relations. V tejto súvislosti mi preto dovoľte ponúknuť Vám moje služby s cieľom skvalitniť Vašu prácu a dosiahnuť tak zásadné zlepšenie jej výsledkov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Medzi štandardné príčiny nezaradenia informácie do médií totiž patrí: a) ich nedostatočná atraktivita v konkurencii ostatných správ b) nízka kvalita spracovania informácie c) nesprávna forma a načasovanie odovzdania informácie.
1) V prípade uvedenom pod písmenom a) ide o nešťastnú zhodu okolností, pri ktorej máte možnosť trpezlivo čakať na správny čas alebo sa pokúsiť o spracovanie informácie atraktívnejšou formou. Alternatíva je angažovanie externého poradcu.
2) Pre prípad b), ktorý je v súčasnom stave public relations praxe na Slovensku bohužiaľ pravidlom, Vám doporučujem sebareflexiu a zváženie zotrvania na pozícii, ktorú zastávate. Alternatíva je angažovanie externého poradcu.
3) Príčinou prípadu c) môže byť časové zaneprázdnenie, či nedostatok skúseností, ktoré však opätovne vedú k doporučeniu – angažovať externého poradcu.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mimo vyššie uvedeného by som si Vás zároveň dovolil upozorniť, že medzi kľúčové povinnosti hovorcu a manažéra public relations patrí zabezpečovať pozitívny image osoby či inštitúcie, ktorú zastupuje. S ľútosťou musím konštatovať, že spôsob riadenia tejto kauzy povedie k radikálnemu zvýšeniu počtu mediálnych výstupov s negatívnou konotáciou v najbližších dňoch a k prepadu image predsedu vlády, pre ktorého pracujete.  

I týchto málo informácií je však dostatočných k môjmu doporučeniu absolvovať a) mediálny tréning so zameraním na teóriu mediálnej komunikácie b) tréning práce z informáciami c) tréning krízovej komunikácie d) prax v oblasti public relations na nižšej úrovni riadenia s minimálnym trvaním 5 rokov. Všetky vyššie uvedené oblasti som Vám schopný zabezpečiť za obojstranne prijateľných podmienok. V opačnom prípade si z tejto kauzy dovolím vytvoriť prípadovú štúdiu nezvládnutej komunikácie. Použijem ju pri vzdelávaní budúcich odborníkov v oblasti public relations. Som presvedčený, že moje takmer 10 ročné skúsenosti z oblasti public relations na slovenskom, českom, maďarskom či rakúskom trhu budú dostatočne silným argumentom pre urýchlené nadviazanie našej spolupráce.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

So srdečným pozdravom

Ing. Miroslav Dinga, MBA

ps: V prípade Vášho záujmu o moje stanovisko k obsahu celej kauzy  ma prosím neváhajte kontaktovať. Ako občan, ktorý 14 rokov svojho života prežil v totalitnom režime mi začína byť ťažko na duši...
PPS: V prípade potreby sprostredkovania skúseností o spôsobe riešenia problémov tohto charakteru zásahom štátnej moci do nezávislých médií prosím kontaktujte kanceláriu Jiřího Paroubka, poslanca Parlamentu ČR. So zásahom do nezávislých verejnoprávnych médií má bohaté skúsenosti.

Miroslav Dinga

Miroslav Dinga

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na trase Praha - Bratislava - Počúvadlo :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu